Hartelijk welkom op GoudForum.com, het grootste beleggingsforum in de Benelux voor beleggers in goud en zilver! Ons forum is onderdeel van Goud.com maar wordt onafhankelijk gemodereerd. Willem (amsterdamGold.com) zal wel regelmatig meepraten.
het is momenteel komkommertijd, goud is eventjes (heel even) iets minder hot.
Misschien heb je wat tijd over over om weer eens wat te posten.
Ikzelf zit alweer een tijd na te denken over een eerdere opmerking van je over de economische oorlog die begonnen is. Nu volg ik vrij veel underground media en ik begrijp ook wel een beetje wat men daarmee wil zeggen, maar misschien kan jij nog eens in heldere taal uitleggen wat de economische oorlog inhoud. Welke partijen voeren die oorlog en welke belangen is men aan het verdedigen of juist aan 't aanvallen? Bedankt weer!
@D. Norcini
Hij is op vakantie momenteel, gun hem een paar weken
@Willem
Ik heb je mening over 9-11 wel eens gehoord en wetende dat je in de peak oil movement zit, : wat vind je van Michael Ruppert? (deze raadt overigens ook goud aan maar dan om andere redenen) Volslagen gek, of de nieuwe Cassandra? Heb je zijn film, boeken & docu's gezien?
maar wat belangrijk is hierin, denk ik, hoe stel je je er tegen over op. Who is the enemy?? En hoe kom je zelf het beste eruit.
Ik bedoel hier dus de economische oorlog, waar uberpatzer het over heeft
H. de groot
Willem,
via tom Lassing hoorde ik dat een man goud kocht als alle 4 de "grote munten"(welke) aangaven dat goud omhoog ging. Het stond geloof ook in jouw goudblog!!!
Vragen:
1. is dat het zelfde als de munten omlaag gaan (tov wat?).
2. verkoop je dan weer als alle 4 aangeven dat goud omlaag gaat.
3. wat (en waar) koop en verkoop je dan?? Fysiek goud, waar (amsterdam trade??) Opties in wat?; aandelen (welke?); mijnen.
Dank
Ik stel voor dit onderwerp te sluiten en te vervangen door vraag het aan Geel ijzer.
Wel meestentijds online, en gaat beter op de materie in.
Beste man die Willem verder, maar dit heeft geen toegevoegde waarde aan dit forum.
Mijn mening
Boefke
Ik stel voor dit onderwerp te sluiten en te vervangen door vraag het aan Geel ijzer.
Wel meestentijds online, en gaat beter op de materie in.
Beste man die Willem verder, maar dit heeft geen toegevoegde waarde aan dit forum.
Mijn mening
Boefke
Ik zie niet in waarom eerlijk gezegd.
Deze thread is een vrijblijvend engagement van Willem zonder ook maar enige verplichting. Ik begrijp echter de frustratie voor wie om een (snel) antwoord gehoopt had.
Een toegevoegde waarde leveren aan het forum (op zich al heel subjectief) is nog steeds geen vereiste tot lidmaatschap van het forum. En laten we dat maar zo houden.
Deze thread is een vrijblijvend engagement van Willem zonder ook maar enige verplichting. Ik begrijp echter de frustratie voor wie om een (snel) antwoord gehoopt had.
Een toegevoegde waarde leveren aan het forum (op zich al heel subjectief) is nog steeds geen vereiste tot lidmaatschap van het forum. En laten we dat maar zo houden.
mvg
Admin
Beste,
u was daar bij de start van deze thread helder en duidelijk over, maar t'is Willem zelf die naderhand de suggestie wekt dat hij hier iedere week vragen beantwoordt. (zie onderstaande quotes).
Ik lees sinds gisteren ook op het dagelijks forum opmerkingen hieromtrent en dat is jammer. Wellicht kan Willem zelf hier in een volgende reactie wat duidelijkheid in geven ?
Quote:
Originally Posted by Admin; 22 May 2010, 22:25
Stel hier je vragen aan Willem Middelkoop. Ze worden op een gepast ogenblik beantwoord door Willem zelf.
Quote:
Originally Posted by willem; 31 May 2010, 09:53
Dank voor de vragen. Ik zal elke week op vrijdag hier de antwoorden op de vragen van de week hier plaatsen.
groet,
Willem
Quote:
Originally Posted by willem; 4 July 2010, 09:38
………..Excuus voor mijn late reactie, Ik moet nog in het ritme komen en heb het druk maar ga echt proberen de vragen wekelijks op vrijdag te beantwoorden. Door de vele vragen houden we antwoorden een beetje kort.
__________________ “Quis custodiet ipsos custodes? Qui tacet consentire videtur.”